tERMINALE PŁATNICZE

w 24H OD PODPISANIA UMOWY

Działamy na rynku terminali płatniczcyh od 15 lat. Mamy doświadczenie , doradzamy jakie rozwiązanie wybrać dla Państwa. Po podpisaniu umowy jesteśmy Państwa opiekunami. Nie działamy jak niektóre firmy które odsyłają klientów na infolinię . W razie potrzeby tłumaczymy rozliczenia , wspieramy bezpłatny serwis.  

Nasza historia

KONTAKT

+48 531423945

kontakt@platnosckarta.pl

Przy podpisywaniu umów z sektora finansowego trzeba zachować szczególną ostrożność. Konkurencja na rynku jest bardzo duża, podobnie jak presja sprzedaży u handlowców. Umowa są obwarowane wieloma zapisami . Początkowa oferta może sie okazać po rozpoczęciu współpracy wcale nie tak atrakcyjna jak przedstawiał ją przedstawiciel. Jeżeli występują Państwo o ofertę warto robic to droga mailową i szczegółowo zadawać pytania aby miec jasno odpowiedź na piśmie. Pamiętajmy jeszcze o jednym. Większość firm ma przedstawicieli w Państwa regionie. Starajmy się prosić o kontakt z przedstawicielem, a unikajmy sprzedaży zdalnej, telefonicznej. Dlaczego? Z przedstawicielem jest łatwiejszy kontakt, posiadamy jego numer telefonu i adres mailowy. Jest on też zazwyczaj Państwa opiekunem podczas trwania umowy. Umowę przedstawiciel podpisuje w Państwa punkcie przez co nie muszą Państwo przechodzic dodatkowych procedur weryfikacyjnych. 

Jakie pytania (najlepiej mailowo) należy zadać przedstawicielowi? 

 

1. Czy są opłaty za wcześniejsze rozwiązanie umowy czy opłaty za deinstalację terminala? Jeżeli tak to przez jaki okres obowiązują?  Nie pytajmy się na jaki czas jest podpisywana umowa. Większość przedstawicieli odpowie, że na czas nieokreślony. 

2. Czy dostawca terminali może jednostronnie podnieść warunki po podpisaniu umowy?  Bardzo ważne pytanie, na rynku jest duża konkurencja, niektóre firmy praktykuja podpisywanie umów "po kosztach", a następnie podnoszenie cen po 2 miesiacach. Podwyżki bywają przedstawiane w postaci kilkustonnicowego pisma np. na temat COVID , a informacja o podwyżce umieszczona jest na ostatniej stronie. 

3. W jakim czasie działa serwis i czy jest on płatny?  Prosze sobie wyobrazić awarie terminala i brak możliwości przyjmowania płatności w sklepie przez kilka dni. Wiążę się to z dużymi stratami . Lepiej zapłacić za terminal 5 zł więcej, ale mieć gwarancję skutecznego i bezpłatnego serwisu. 

4. Czy przedstawiona oferta opłat za transakcje dotyczy całkowitej prowizji czy jest to marża agenta rozliczeniowego? Spotkałem się z ofertami np. opłaty od transakcji marża 0,25 %. Na pierwszy rzut oka oferta wydaje się bardzo atrakcyjna. Byłem przekonany, że będę płacił tylko 0,25% od transakcji. Jednak marża to jest tylko część opłaty jaką pobiera dostawca terminala.. Do tego dochodzą koszty organizacji płatniczych i banków które wydają karty. Koszty te dla wszystkich operatorów terminali są jednakowe. Np. przy branży spożywczej wynosza ok. 0,4 %. Czyli końcowa prowizja wyniesie 0,4 % + 0,25 % = 0,65 % . Należy zawsze operować prowizją, a nie marżą w korespondencji z przedstawicielem. 

5. Czy w przedstawione ceny w umowie, w tabelach opłat i prowizji, to są wszystkie koszty, czy w treści umowy lub aneksu znajdują sie jeszcze inne zapisy o kosztach? Zdarzaja sie praktyki u operatorów, że oprócz wyszczególnionych kosztów w tabelach , w treści umowy są zawarte dodatkowe opłaty np. doliczana jest prowizja do kart biznesowych. 

Zgłoś się po ofertę LUB ZADZWOŃ tel. 531423945

Imię  
E-mail  
NIP Firmy lub Organizacji  
Telefon  
Wiadomość